Viva Credit с престижна награда

calendar logo 18.04.2022
article image

Вътрешната кампания Viva Stars беше отличена в шестото издание на b2b Media Awards

Viva Credit спечели трето място в категория „Иновативна кампания за работодателска марка“ в b2b Media Awards 2020. Вътрешната кампания за откриване и насърчаване на таланти Viva Stars заслужено впечатли журито на конкурса, в който в различни категории призове взеха компании като ОББ, УниКредит Булбанк, Първа инвестиционна банка, Пощенска банка, TBI Bank, А1, Теленор, Кауфланд България, Лидл България, Фантастико, bTV и много други водещи на българския пазар фирми. Подобно отличие за пореден път показва, че Viva Credit е голямо семейство от отдадени колеги и вдъхновяващ работодател и работна среда.

Като част от наложената култура на отговорна компания, която се стреми да предоставя възможности за развитие, разширяване на знанията и уменията, разгръщане на потенциала и изява на всички колеги, Viva Credit успешно имплементира иновативна вътрешна кампания за управление на таланти – Viva Stars. Създадената платформа оценява инициативността, будността и креативността на всички служители и стимулира колегите да мислят извън рамките на своята конкретна работа и задачи, да предизвикат себе си и да споделят и развиват идеите си. От създаването на Viva Stars досега са реализирани десетки успешни проекта, които вече са неделима част от живота и дейността на Viva Credit.

На всички колеги – огромно и заслужено браво!

За шеста поредна година конкурсът b2b Media Awards отличава доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. Традиционно журито дава своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.