Административен асистент – гр. София
Ние сме:
Сред лидерите на пазара в небанковия финансов сектор и оперираме на българския пазар вече 13 години, като част от Management Financial Group (MFG) - група компании, която предоставя финтех и застрахователни продукти и услуги на седем пазара в Европа.
Търсим нашето ново попълнение в екипа като „Административен асистент“ на трудов договор и пълно работно време с осигурителни вноски върху реалното възнаграждение.
Отговорностите ти ще бъдат да:
Отговаряш за документооборота и логистиката на пратки в компанията.
Организираш архивната дейност на документите.
Комуникираш с наемодатели, партньори, доставчици относно договорни отношения.
Организираш ремонтни и поддържащи дейности за всички офиси в цялата страна.
Следиш и поддържаш материалната база на компанията: техника и сграден фонд.
А ние ти предлагаме:
Фиксирана месечна заплата.
Ваучери за храна в размер на 120 лв.
Допълнително здравно осигуряване.
Преференциална карта MultiSport или CoolFit.
Бонус за препоръчан колега до 500 лв.
И още:
Преференциални условия за служителски кредити и застраховки.
Допълнителни дни платен годишен отпуск /до 26 дни/ при натрупан стаж в компанията.
Допълнителен отпуск за Рожден ден.
Тематични тиймбийлдинги със 100% градус на екипния дух.
От теб очакваме:
Висше образование в областта на „Бизнес администрация и управление“ или друго, свързано с административни процеси.
Умения за работа с MS Office пакет (Word, Excel, PowerPoint), Outlook.
Отлични комуникативни умения.
Внимание към детайла и лична отговорност.
Желание да се предизвикаш и станеш част от прогресивно развиваща се компания.
Щом стигна до края, не мисли и изпрати своето CV до 20 юни 2025 г.
Гарантираме конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.